U današnjoj epizodi pričali smo o vrstama email marketinga, a to su njuzleteri, automatizacije i outreach i kako svaka od njih funkcioniše.
Svaki biznis je priča za sebe, i treba to imati u vidu kada su u pitanju vrste email marketinga i istražiti koja vrsta email marketinga je isplativa za konkretan biznis.
Iskustvo je pokazalo da njuzleteri kao vrsta email marketinga najbolje rade – posebno se ovo odnosi na edukatore, mentore, psihologe, joga istrukture, kao i proizvodne biznise.
Treba obratiti pažnju i na ostale dve vrste email marketinga – automatizacije koje su poželjne u svakom biznisu jer štede vreme, i outreach – koji je pogodan za hladnu publiku.
Pomenuti resursi:
- Koraci za pokretanje njuzletera: Klinknite ovde za preuzimanje
Linkovi:
- Zapratite me na Instagramu: Instagram
- Za više informacija o uslugama koje pružam posetite vebsajt.
- Prijavite se na njuzleter i uverite se da ovo što pričam kroz podkast stvarno radi.
Hvala što ste nam se priključili današnjoj epizodi podkasta Tajne uspešnog email marketinga. Ako ste uživali u današnjoj epizodi, ocenite podkast, ostavite komentar ili podelite sa nekim za koga smatrate da bi mu koristilo. Ujedno mi pomažete da tajne uspešnog email marketinga ne budu više tajne. Svakako se prijavite i na njuzleter, kako biste bili sigurni da ćete sve novosti i informacije saznati prvi.
—
Send in a voice message: https://podcasters.spotify.com/pod/show/tajne-email-marketinga/message