fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Kao što su Ljubicu kolege nominovale za nagradu koju je osvojila 2017. godine, tako je i povod za razgovor sa Ljubicom potekao od njenih kolega koje su srdačno preporučile da sedne preko puta mene u DigiTalk podcast-u.

Njena radoznala priroda, svestranost, želja za učenjem i ovladavanjem novih tema, postavila je našu temu razgovora prilično široko, ali verujem da će naš razgovor biti i više nego interesantan i koristan svima onima koji žele da prate promene u marketinškoj industriji. Razgovarali smo o promenama koje se dešavaju usled sve kompleksnijih uslova na tržištu, zbog novih navika i osobina novih generacija potrošača, razvoja tehnologije… Promene su uticale kako na kompanije/brendove, tako i na medije i potrošače.

Poseban je zanimljiv osvrt Ljubice koja sugeriše da više ne možemo pričati o medijima, već samo o komunikaciji… Takođe pričali smo o promenama u okviru odnosa između ovih kategorija, kako bi danas kompanije trebalo da se postave prema potrošaču, gde su tu danas mediji, i šta su nam sve to promene dobro donele. Da li se danas uopšte može meriti uspešnost brendova u ovako kompleksnim tržišnim uslovima?

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Kako digitalna ekonomija danas gleda na potrošača
– Potrošači kao konkurencija brendovima
– Koje su se to promene desile na tržištu u kontekstu kompanija/medija/potrošača
– Direct Neuro: tehnologija koja nam pomaže da na nekom novom nivou razumemo ljude
– Kakav bi trebalo danas da bude pristup, na šta bi brendovi/mediji trebalo da obrate pažnju kada su potrošači u pitanju?
– Vrednosti: Iskrenost i autentičnost u pristupu
– Kako su se mediji promenili
– Kako je pandemija uticala na odnos brendova i medija prema potrošačima
– Finesa & Masterbox (promo)
– Promene koje su se desile, da li nam otežavaju da ispratimo rezultate, kako danas treba da postavimo KPI-eve?
– Da li možemo uopšte danas meriti uspešnost brenda?
– Šta je to što je dobro što su nam promene donele?
– Gde Ljubica crpi inspiraciju
– Gde Ljubica vidi prilike za dalji rast i razvoj marketinške industrije u Srbiji

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

I u ovoj epizodi imamo zadovoljstvo da sarađujemo sa:
– Partner DigitTalk podcasta: Masterbox – https://masterbox.rs
Masterbox je online platforma za edukaciju o digitalnom marketingu i biznisu.
Program je koncipiran tako da učite po vašoj meri: u koje vreme želite, sa bilo kog uređaja i redosledom koji vam odgovara. Naši predavači su najbolji ljudi iz svojih oblasti, koji vas uče konkretne stvari na primerima. Ako ste makar malo u digitalu, već znate za sve njih: Istok Pavlović, Ivan Bildi, Darko Brzica, Robert Petković…
Po jednoj ceni (može i na rate), dobijate pristup SVIM kursevima koji su na platformi, ali i svim novim koje u međuvremenu dodamo.
Ako želite da ostvarite dva meseca pristupa gratis, ukucajte promo kod digitalk prilikom registracije i počnite sa učenjem već danas.

– Prijatelj DigiTalk podcasta: Finesa izdavačka kuća- https://www.finesa.edu.rs
U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa. U ovoj epizodi deliko dva primerka knjige Atomske navike.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene na sajtu.