Da biste odredili dinamiku objave vašeg podkasta najbitnije je da prvo odlučite da li želite da on bude samo povremeni hobi, izvor prihoda ili sastavni deo promocije vašeg biznisa.
Ako je podkast samo vaš hobi sve opcije dolaze u obzir, a najbitnije da se držite rasporeda za koji ste se odlučili, tako da vam svakako ne preporučujemo da se „obavežete“ da ćete novu epizodu objavljivati svakog dana.
Za ostale varijante preporučuje se produkcija jedne epizode nedeljno.
Benefiti ove dinamike su:
- Razvijate vezu sa svojim slušaocima
(Publika voli kontinuitet i stvara naviku vezanu za vaš podkast.)
- Stvarate dobru naviku
(Doslednost vas može zadržati u podkastingu čak i kada izgubite motiv. Navikom konstantno unapređujete emisiju i izbegavate „podfading“)
- Dajete sebi dovoljno vremena da se pripremite i posvetite post-produkciji i marketingu