fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

ZAŠTO JE VREME ZA REKLAMIRANJE U PODKASTIMA

Audio platforma Spotify i investiciona kompanija MAGNA objavili su studiju o ekspanziji digitalnog audio sadržaja, koja pokazuje koliko blisko slušanje podkasta odražava navike gledanja televizije u SAD-u.

Jedna od polaznih tačaka ovog istraživanja bila je informacija da se čak 72% stanovništva žali da su prezasićeni ekranima a 42% navodi da je to razlog da više konzumiraju audio sadržaj.

Neki od glavnih pokazatelja da je reklamiranje u podkastima bolje, a svakako je i jeftinije, od reklamiranja na TV-u su:

  • 60% slušalaca podkasta sluša novu epizodu svog omiljenog podkasta u roku od jednog dana – dok 58% TV gledalaca u istom vremenskom periodu gleda novu epizodu svoje omiljene TV emisije ili serije.
  • 75% ispitanika reklo je da se često vraćaju epizodama podkasta, što blisko odražava 74% ispitanika koji ponovo gledaju svoje omiljene TV sadržaje

Najbitniji podatak je svakako da:

43% ispitanika kaže da su im potpuno prihvatljivi oglasi u podkastima, u poređenju sa samo 17% koji su se izjasnili da su im prihvatljive TV reklame.

Ovaj procenat ide i preko 70% u podkastima koji su oko sebe stvorili vernu zajednicu izuzetno zainteresovanu za temu kojom se autori bave.

Dodatni ključni nalazi uključuju:

  • Audio je medij za multitasking: 92% ljudi je učestvovalo u drugim aktivnostima dok je slušalo digitalni audio, u poređenju sa 84% koji su to radili dok su gledali video sadržaj.
  • Pozitivna raspoloženja dovode do veće prijemčivosti za digitalni audio:

Pozitivna osećanja poput romantičnih (65%), uzbuđenih (51%), radoznalih (48%) i srećnih (40%) dovela su do veće prijemčivosti za reklame, a kada su ljudi u pozitivnom raspoloženju, takođe je veća verovatnoća da će slušaoci verovati oglašenom proizvodu.

  • Slušaoci podkasta su otvoreniji za otkrivanje: 35% slušalaca podkasta aktivno traži nove podkaste, u poređenju sa samo 27% gledalaca TV emisija koji traže novi TV sadržaj.

Čitavu studiju možete pronaći ovde.