Ako se pitate zašto kopirajteri postavljaju puno (dosadnih) pitanja to verlo verovatno nije zato što su preterano radoznali ili zato što žele da vam dosađuju. Oni time žele da dobiju odgovori sa kojima će moći da bolje upaznaju bas kao brend, baš brend ili kompaniju za koju treba da pišu copy.
Preciznije, saznavanjem što više potrebnih, relevantnih, konkretnih i korisnih informacija, podataka, činjenica od vas, daće im mogućnost da znaju šta zapravo treba da pišu i kako.
Tim postavljanjem pitanja, tj. dobijanjem vaših odgovora:
- dobiće jasnije smernica, uputstva i očekivanja od vas
- razumeće vašu ciljnu grupu/publiku i njene želje, potrebe, preferencije, interesovanja
- saznaće šta su ciljevi koje treba postići i zadatke koje treba uraditi i
- definisaće sa vama vremenski i budžetski okvir i/ili ograničenja.
Hvala na još jednom online kafenisanju!
► Website: OVDE
► Newsletter: OVDE
► Instagram: OVDE
► LinkedIn: OVDE
————————–
Podržite moj rad:
Uplate iz inostranstvo:
Uplate iz Srbije:
Dinarski račun 265-1070310000960-35