
U Srbiji postoji 118.000 prosvetnih radnika i ovom epizodom želimo da proslavimo sve dobre prakse i ljude koji godinama predstavljaju najlepši deo odrastanja.
Inspirisani smo kampanjom kompanije A1, koja je ovog septembra krasila bilborde širom Srbije. Na taj način je jasno poslata poruka da su influenseri oduvek bili oko nas, da su najvažniji među njima upravo prosvetni radnici i da je njihov uticaj nemerljiv i vanvremenski.
Ukoliko ste prosvetni radnik ili poznajete nekoga, kliknite na sledeći link, kompanija A1 poklanja neograničen besplatan internet uz bilo koju postpaid tarifu, tokom cele godine: https://a1.rs/privatni/postpaid/NEO
Ukoliko imate svoju omiljenu priču iz škole, pošaljite je na konkurs A1, koji traje do 29. septembra, pažljivo odabran žiri će izabrati najbolju: https://a1.rs/privatni/aktuelno/mreza…
Sponzorska podrška epizodi:
Crux pure. Njihov kolagen je 100% goveđi, perfektnog čistog sastava i mesečno pakovanje naručite na: https://cruxpure.rs/
Najnoviji proizvod Crux brenda je Ašvaganda. Nakon 8 nedelja testiranja, rezultati su pokazali da je stres proizveden anksioznošću spao za 71.6%, dok se generalno prisutnost stresa smanjila za 72.9%. https://cruxpure.rs/
Instagram stranica: https://www.instagram.com/crux_pure
Waterdrop je kompanija sa jednostavnom filozofijom: napravili su piće bez nepotrebnih kalorija i bez loših sastojaka. Konzumiranjem unosimo više tečnosti u organizam i izbacujemo plastiku iz upotrebe. Nude spektar različitih ukusa kockica koje se ubacuju u vodu, kao i paletu boca od nerđajućeg čelika.
Dolores bira set za prvu kupovinu: https://waterdrop.rs/products/komplet-mix-ukusa-celik?variant=45659438645570
Waterdrop Instagram stranica: https://www.instagram.com/waterdrop.rs/
Autorka: Dolores Milošev Erdeg: /zdravapricasadolores
Izvršna produkcija: Procast Media DDND
Sva prava su zadržana. Zabranjeno je svako kopiranje video i/ili audio snimaka i postavljanje na druge kanale.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.