fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Šta je Sunk Cost Fallacy?
Na srpski jezik je preveden kao „pristrastnost propalog ulaganja“, ali ovakav prevod ne objašnjava puno.
Ovaj psihološki efekat se javlja kada ljudi nastavljaju da ulažu u neku aktivnost, ne zato što je ona isplativa ili pametna, već zato što su već uložili puno vremena, novca ili energije u nju. Svi smo to iskusili više puta, zar ne?

Sunk Cost Fallacy se često pojavljuje u poslovnom svetu, kada ne želimo da se odreknemo projekta ili posla koji se pokazao kao neuspešan, samo zato što smo već „daleko odmakli“. Ovaj efekat je veoma prisutan i u privatnom životu – emotivnim vezama, ličnim odlukama, upravljanju finansijama…

Sunk Cost Fallacy nas navodi na pogrešne odluke i uzaludne aktivnosti. A ne mora biti tako.

U prvoj epizodi podkasta Talks with Folks, Dušan Basalo i Dejan Milojević razgovaraju o tome kako pristrasnost može uticati na naše odluke, kako se suočiti sa Sunk Cost Fallacy-jem i izbeći „ulazak u slepu ulicu“.

Pratite Talks and Folks na društvenim mrežama:
Facebook: https://bit.ly/3IO0fuX
Instagram: https://bit.ly/3XA3QRP
LinkedIn: https://bit.ly/3IRM9sD