Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Da li je marketing i dalje kreativan? / Đorđe Jovanović, Xiaomi Srbija / Žiška Podcast #222

Pre par nedelja ste možda primetili video o Masimilijanu Toskaneliju, čuvenom italijanskom
fotografu koji je došao u Srbiju i slikao portrete Xiaomi fanova… ali se ispostavilo da je
Masimilijano izmišljen za potrebe kampanje.

Kampanja je već dobila mnoge pohvale od fanova i kolega, ali postoji i jedna velika neizgovorena
kritika. Tu kritiku možete čuti u svakom reklamnom bloku gde nema velikih priča, lažnih fotografa i
velikih obrta, već samo ushićenih modela koji uživaju u proizvodu uz “9,99” ili “15%“. Ta kritika
kaže:

Čemu sve to cimanje? Da li se dobra kreativa isplati? Zašto više brendova onda ne ulaže u takve
kampanje?

To su možda i suštinska pitanja naše industrije. Pa smo doveli čoveka koji je kampanju osmislio i
pokrenuo, Đorđa Jovanovića, marketing direktora kompanije Xiaomi Srbija, da na njih odgovorimo!

(00:00) Uvod

(04:26) Koliko je teško napraviti jednu ovakvu kampanju?

(12:00) Zašto mora stvarno da se desi događaj sa pravim ljudima?

(16:42) Da li je Xiaomi lagao fanove?

(23:24) Da li se isplati baktati se sa svim ovim?

(38:32) Kako znamo da smo dobro uradili posao?

(49:42) Stanje marketing industrije danas

(51:45) Da li su agencije prevaziđene?

(58:01) Xiaomi planovi

YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU

iTunes: https://apple.co/2SUHiMj

RSS: https://bit.ly/3lLPgnc

Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv

Autor i voditelj: Goran Jankuloski

Produkcija: www.ziska.rs