fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Lične priče grade poverenje, jačaju i produbljuju odnos sa zajednicom i povećavaju prodaju tokom i između lansiranja.

Treba li ih, onda, deliti i u njuzleterima? Kada i kako one utiču na rast prodaje putem njuzletera? Kakve tačno priče da deliš i gde da pronađeš inspiraciju? I šta da radiš ako ne želiš da deliš detalje iz privatnog života?

U današnjoj podcast epizodi istražujemo da li lične priče u njuzleterima više prodaju i kako da ispričaš priču koja drži pažnju od početka do kraja tako da su ljudi nakon nje uzbuđeni da što pre počnu da rade s tobom.

U ovoj epizodi pričamo o:

  • ključnim razlozima i benefitima deljenja ličnih priča kroz njuzletere
  • tipovima ličnih priča za one koji se bave ozbiljnom ili suvoparnom temom i ne žele da deluju neozbiljno
  • elementima dobre priče koja drži pažnju čitalaca njuzletera i prodaje
  • koliko često treba deliti lične priče u njuzleterima

Prijavi se na Njuzleter Bootcamp: https://dashboard.mailerlite.com/forms/626912/106042333212968104/share 

Povežimo se na više kanala: