fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

The money is in the list! 

Kreatori sadržaja sa engleskog govornog područja često ovo izgovaraju.

Domaći kreatori sadržaja u svojim marketing porukama više vole da kažu:

Njuzleter je najvredniji kanal komunikacije i prodaje.

Jeste, ali kad znaš kako da uopšte izgradiš kvalitetnu, aktivnu i angažovanu email listu idealnih kupaca.

Moja njuzleter lista moj je najdragoceniji marketing i prodajni aset u tolikoj meri da sutra mogu da osmislim ponudu, ponudim je svojoj njuzleter zajednici i prodam. Ovo saznanje donosi mi veliku sigurnost, mir i slobodu.

Tu slobodu, mir i sigurnost želim i za tebe i zato te u ovoj podcast epizodi vodim kroz 3 koraka koja će ti pomoći da brže i lakše gradiš svoju njuzleter listu, tako da ti na nju svakog dana dolaze novi idealni klijenti. Ovo su tačni koraci koje sam i sama koristila da izgradim svoju email listu koja, u trenutku snimanje ove epizode, broji 6500+ aktivnih pretplatnika.

U ovoj epizodi pričamo o tome:

  • Zašto ti nije potrebno mnogo ljudi na njuzleter listi da bi uspešno prodavala

  • 3 moćne strategije koje sam i sama koristila (i dalje koristim) da izgradim listu od *trenutno* 6500+ angažovanih pretplatnika

  • Tajna lead magneta koji svaki dan dovodi nove idealne klijente na tvoju listu

  • Zašto je aktivna promocija lead magneta presudna za rast tvoje email liste

  • Uloga opt-in ili landing stranice u rastu tvoje njuzleter liste

Povežimo se na više kanala: