fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Vidim i previše preduzetnica koje pregore ulažući više vremena i energije nego što je potrebno u kreiranje sadržaja i prodaju na Instagramu, iako već neko vreme žele da pomere fokus sa njega i popunjavaju svoje ponude putem njuzletera.

Istovremeno, već su probale sve što znaju, ali – njihova prodaja putem njuzletera i dalje je nasumična i sporadična.

To ne moraš da budeš i ti.

Zapravo, posle ove podcast epizode, to sigurno nećeš biti ti jer ćeš znati koja 3 uverenja usporavaju tvoju prodaju i šta tačno da radiš da ih promeniš već danas kako bi tvoja prodaja putem njuzletera postala održiva i predvidiva.

P.S. Ova epizoda je i poslednji poziv za LAJV ciklus Njuzleter Bootcampa. Krećemo 4.11.

U ovoj epizodi pričamo o tome:

– koliko dugo zaista treba da zagrevaš njuzleter zajednicu da bi popunila svoj program

– zašto tvoje lead magnete stalno preuzimaju jedni te isti ljudi i kako da to menjaš

– šta da radiš ako nemaš vremena za njuzleter, ali želiš veću i predvidivu prodaju

– poslednji poziv na LAJV ciklus Njuzleter Bootcamp programa

❗Pridruži se LAJV ciklusu Njuzleter Bootcampa (do 4.11): subscribepage.io/VBuMPT 

Povežimo se na više kanala: 

Prijavi se na njuzleter: ⁠https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/o6p7t8

Prati me na Instagramu: https://www.instagram.com/katarina.j.stankovic/