fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Trenutak kad se lice preduzetnice ozari jer napokon shvati zašto njen sadržaj do tada nije bio dovoljno efektan i zašto nije prodavala ni približno koliko bi mogla jedan je od mojih omiljenih momenata u radu s klijentkinjama.

Nakon što sam dala detaljan i personalizovan feedback sad već više od 350 puta, uhvatila sam sebe kako neke stvari stalno iznova ponavljam. A kad klijentkinje naprave ove izmene, opipljivi rezultati se samo nižu.

U današnjoj podcast epizodi, delim sa tobom kojih tačno 7 smernica uvek dajem klijentima za instant unapređenje sadržaja i prodaje.

Hint: Ovo su stvari koje i ti možeš da primeniš već danas.

U ovoj epizodi pričamo o tome:

  • brza izmena koju treba da napraviš u naslovu ili hooku svoje sledeće objave ili Reelsa
  • šta je prelaz ili most i kako time što ga nemaš gubiš kupce
  • kako treba da izgleda jak poziv na akciju
  • zašto su priče najbolji sadržaj tokom lansiranja i prodajnih kampanja (i kako da ih započneš da bolje konvertuju)
  • kako da proveriš kreiraš li ubeđujući sadržaj i kako da to promeniš tako da više nikad ne propustiš nijednu prodaju

Povežimo se na više kanala: 

Prijavi se na njuzleter: ⁠https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/o6p7t8

Instagram: https://www.instagram.com/katarina.j.stankovic/?hl=en