
Trenutak kad se lice preduzetnice ozari jer napokon shvati zašto njen sadržaj do tada nije bio dovoljno efektan i zašto nije prodavala ni približno koliko bi mogla jedan je od mojih omiljenih momenata u radu s klijentkinjama.
Nakon što sam dala detaljan i personalizovan feedback sad već više od 350 puta, uhvatila sam sebe kako neke stvari stalno iznova ponavljam. A kad klijentkinje naprave ove izmene, opipljivi rezultati se samo nižu.
U današnjoj podcast epizodi, delim sa tobom kojih tačno 7 smernica uvek dajem klijentima za instant unapređenje sadržaja i prodaje.
Hint: Ovo su stvari koje i ti možeš da primeniš već danas.
U ovoj epizodi pričamo o tome:
- brza izmena koju treba da napraviš u naslovu ili hooku svoje sledeće objave ili Reelsa
- šta je prelaz ili most i kako time što ga nemaš gubiš kupce
- kako treba da izgleda jak poziv na akciju
- zašto su priče najbolji sadržaj tokom lansiranja i prodajnih kampanja (i kako da ih započneš da bolje konvertuju)
- kako da proveriš kreiraš li ubeđujući sadržaj i kako da to promeniš tako da više nikad ne propustiš nijednu prodaju
Povežimo se na više kanala:
Prijavi se na njuzleter: https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/o6p7t8
Instagram: https://www.instagram.com/katarina.j.stankovic/?hl=en