Veća i predvidiva prodaja. Posvećenija, angažovanija i zagrejanija zajednica kupaca. Duži životni vek jednom kreiranog sadržaja. Brža izgradnja poverenja.
Čini se da je njuzleter mnogo bolji marketing i prodajni kanal od društvenih mreža. Postoji samo jedan problem – gde da, pored svih životnih i biznis stvari, nađeš vremena još i za njuzleter.
Na to pitanje, zajedno ćemo pokušati da damo odgovor u današnjoj podcast epizodi.
Istražićemo 3 zanimljive ideje koje ne zahtevaju puno vremena za realizaciju, a koje će ti pokazati da ne moraš da radiš ništa više od onoga što sada radiš da bi imala vremena za njuzleter.
U ovoj epizodi pričamo o tome:
- 4 vrste njuzletera za koje ti ne treba više od 60 minuta
- koliko često zaista treba da šalješ njuzleter
- šta je evergreen email sekvenca i kako će ti proces kreiranja njuzletera najmanje 10x
- pozivnica u sledeći korak
Prijavi se na Njuzleter Bootcamp: subscribepage.io/v35gWQ
Povežimo se na više kanala:
- Prijavi se na njuzleter: https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/o6p7t8
- Instagram: https://www.instagram.com/katarina.j.stankovic/?hl=en