fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Veća i predvidiva prodaja. Posvećenija, angažovanija i zagrejanija zajednica kupaca. Duži životni vek jednom kreiranog sadržaja. Brža izgradnja poverenja.

Čini se da je njuzleter mnogo bolji marketing i prodajni kanal od društvenih mreža. Postoji samo jedan problem – gde da, pored svih životnih i biznis stvari, nađeš vremena još i za njuzleter.

Na to pitanje, zajedno ćemo pokušati da damo odgovor u današnjoj podcast epizodi.

Istražićemo 3 zanimljive ideje koje ne zahtevaju puno vremena za realizaciju, a koje će ti pokazati da ne moraš da radiš ništa više od onoga što sada radiš da bi imala vremena za njuzleter. 

U ovoj epizodi pričamo o tome:

  • 4 vrste njuzletera za koje ti ne treba više od 60 minuta
  • koliko često zaista treba da šalješ njuzleter 
  • šta je evergreen email sekvenca i kako će ti proces kreiranja njuzletera najmanje 10x
  • pozivnica u sledeći korak

Prijavi se na Njuzleter Bootcamp: subscribepage.io/v35gWQ 

Povežimo se na više kanala: