fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Pokretanje njuzletera uvek prate dve stvari – uzbuđenje i očekivanja.

Uzbuđenje – zato što si pokrenula platformu zahvaljujući kojoj ne moraš više toliko da zavisiš od algoritma društvenih mreža. Očekivanja – o tome koliko ljudi želiš na svom njuzleteru i, još više, koliko ćeš prodavati putem ovog kanala.

Bilo da tek planiraš da pokreneš njuzleter ili ga već imaš, bilo da uopšte ne prodaješ na ovoj platformi ili se to dešava, ali ne onoliko koliko si očekivala kad si pokrenula njuzleter, današnja podcast epizoda je za tebe.

U njoj ćemo zajedno istražiti gde je zapelo i koji od ova 3 ključna razloga je odgovoran za to što ne prodaješ putem njuzletera (onoliko koliko želiš).

U ovoj epizodi pričamo o tome:

  • zašto ti treba mnogo manje ljudi na njuzleter listi nego što misliš da bi uspešno prodavala

  • 3 jasna znaka da te tvoja njuzleter lista vidi kao servis besplatnih informacija umesto biznis (i kako da to popraviš)

  • šta da radiš ako si na njuzleter privukla lovce na besplatno, umesto kupaca

  • šta je princip poljubi, pa ostavi i kako ti on sabotira prodaju putem njuzletera

Povežimo se na više kanala: