
Ako trenutno prodaješ svoje usluge, programe i digitalne proizvode primarno putem društvenih mreža, velike su šanse da trošiš sate i sata na kreiranje sadržaja, ali i da zapostavljaš mnogo veći deo zajednice koja je angažovanija, otvorenija i spremnija da kupi bez mnogo uveravanja.
Društvene mreže i njuzleter mogu lepo raditi zajedno, međutim, samo na njuzleteru možeš da kreiraš sadržaj jednom, a da on radi za tebe u pozadini, da prodaješ bez reči ‘kupi’ od prvog dana i gradiš lojalnu zajednicu koja se iznova vraća i kupuje sve što kreiraš.
U ovoj podcast epizodi, sa tobom delim ključne prednosti prodaje putem njuzletera u odnosu na društvene mreže, kao i prvim koracima koje možeš preduzeti već danas kako bi prodavala više i efikasnije putem njuzletera.
U ovoj epizodi pričamo o tome:
zašto je njuzleter mnogo zahvalniji kanal za prodaju od društvenih mreža
3 neophodna sastojka za (veću) prodaju putem njuzletera
tajna jednom napisanih njuzletera koji prodaju za tebe u pozadini
kako brže graditi angažovanu njuzleter zajednicu koja zaista i kupuje
glavne razlike između zajednice na njuzleteru i publike na mrežama i šta to znači za tvoju prodaju
Povežimo se na više kanala:
- Instagram: https://www.instagram.com/katarina.j.stankovic/?hl=en
- Threads: https://www.threads.net/@katarina.j.stankovic
- TikTok: https://www.tiktok.com/@katarina.stankovic?lang=en
- Prijavi se na njuzleter: https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/o6p7t8
- Njuzleter bootcamp kurs – zauzmi svoje mesto na VIP listi da prva saznaš kad upis bude ponovo otvoren i dobiješ poklon za iskazano interesovanje: https://forms.gle/CVzTWD6i69iFAq3H6