fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Ako trenutno prodaješ svoje usluge, programe i digitalne proizvode primarno putem društvenih mreža, velike su šanse da trošiš sate i sata na kreiranje sadržaja, ali i da zapostavljaš mnogo veći deo zajednice koja je angažovanija, otvorenija i spremnija da kupi bez mnogo uveravanja.

Društvene mreže i njuzleter mogu lepo raditi zajedno, međutim, samo na njuzleteru možeš da kreiraš sadržaj jednom, a da on radi za tebe u pozadini, da prodaješ bez reči ‘kupi’ od prvog dana i gradiš lojalnu zajednicu koja se iznova vraća i kupuje sve što kreiraš.

U ovoj podcast epizodi, sa tobom delim ključne prednosti prodaje putem njuzletera u odnosu na društvene mreže, kao i prvim koracima koje možeš preduzeti već danas kako bi prodavala više i efikasnije putem njuzletera.

U ovoj epizodi pričamo o tome:

  • zašto je njuzleter mnogo zahvalniji kanal za prodaju od društvenih mreža

  • 3 neophodna sastojka za (veću) prodaju putem njuzletera

  • tajna jednom napisanih njuzletera koji prodaju za tebe u pozadini

  • kako brže graditi angažovanu njuzleter zajednicu koja zaista i kupuje

  • glavne razlike između zajednice na njuzleteru i publike na mrežama i šta to znači za tvoju prodaju

Povežimo se na više kanala: