
Klijentkinje mi često kažu da njihove ponude nisu baš za svakoga i da žele da privuku kupce kojima ne treba mnogo uveravanja. Nedavno sam se i sama uhvatila kako izgovaram ove reči.
Ali šta zapravo znači imati ponudu koja ‘nije baš za svakoga’? Ko su kupci takve ponude? Kako da dođeš do njih? I još važnije – kako da im prodaš?
U današnjoj podcast epizodi pričamo upravo o tome. Saznaćeš kakav sadržaj treba da kreiraš i šta još, pored toga, da radiš da bi uspešno (ras)prodala svaku svoju ponudu, a naročito onu koja ‘nije baš za svakoga’.
U ovoj epizodi pričamo o tome:
strategiji prodaje moje ponude koja ‘nije baš za svakoga’
zašto najčešće privlačimo sebi slične klijente koji kupuju na sličan način kao mi
kako da privučeš kupce koji su motivisani i žele da rade sa tobom baš sada
važnost deljenja sadržaja koji ide u dubinu umesto u širinu
kako da znaš da tvoj sadržaj radi
Povežimo se na više kanala:
- Instagram: https://www.instagram.com/katarina.j.stankovic/?hl=en
- Threads: https://www.threads.net/@katarina.j.stankovic
- TikTok: https://www.tiktok.com/@katarina.stankovic?lang=en
- Prijavi se na njuzleter: https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/o6p7t8
- Prijavi se na besplatni trening o planiranju sadržaja: https://www.subscribepage.com/d8g1o
- Njuzleter bootcamp kurs – prijavi se na VIP listu da prva saznaš više detalja kad upis bude ponovo otvoren: https://forms.gle/CVzTWD6i69iFAq3H6