fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Klijentkinje mi često kažu da njihove ponude nisu baš za svakoga i da žele da privuku kupce kojima ne treba mnogo uveravanja. Nedavno sam se i sama uhvatila kako izgovaram ove reči.

Ali šta zapravo znači imati ponudu koja ‘nije baš za svakoga’? Ko su kupci takve ponude? Kako da dođeš do njih? I još važnije – kako da im prodaš?

U današnjoj podcast epizodi pričamo upravo o tome. Saznaćeš kakav sadržaj treba da kreiraš i šta još, pored toga, da radiš da bi uspešno (ras)prodala svaku svoju ponudu, a naročito onu koja ‘nije baš za svakoga’.

U ovoj epizodi pričamo o tome: 

  • strategiji prodaje moje ponude koja ‘nije baš za svakoga’ 

  • zašto najčešće privlačimo sebi slične klijente koji kupuju na sličan način kao mi

  • kako da privučeš kupce koji su motivisani i žele da rade sa tobom baš sada

  • važnost deljenja sadržaja koji ide u dubinu umesto u širinu

  • kako da znaš da tvoj sadržaj radi

Povežimo se na više kanala: