fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Da li je moguće popuniti program ili rasprodati digitalni proizvod za manje od 5 dana, iako ne radiš većinu stvari koje se smatraju presudnim za uspeh jedne prodajne kampanje? Sudeći po mom, relativno skorašnjem lansiranju, itekako jeste.

Umesto da napravim striktan plan lansiranja, kreirala sam veliku potražnju, dala mojoj publici ono što joj je bilo potrebno i usput se ludo zabavila.

U današnjoj podcast epizodi, delim sa tobom svoj misaoni proces iza ovog lansiranja, kako sam učinila da to bude zabavno iskustvo i za mene i za klijentkinje i šta sam tačno radila, odnosno koja je bila moja prodajna strategija.

U ovoj epizodi pričamo o tome: 

  • kako sam osmislila ponudu jednog dana, a lansirala je već sutradan

  • šta sam uradila kako bih kreirala potražnju pre nego što izbacim ponudu

  • kako sam čitav proces učinila zabavnim i lakim i za sebe i za klijentkinje

  • konkretna strategija i plan iza ovog lansiranja

  • ključni faktori zaslužni za uspeh ove prodajne kampanje

Povežimo se na više kanala: