Da li je moguće popuniti program ili rasprodati digitalni proizvod za manje od 5 dana, iako ne radiš većinu stvari koje se smatraju presudnim za uspeh jedne prodajne kampanje? Sudeći po mom, relativno skorašnjem lansiranju, itekako jeste.
Umesto da napravim striktan plan lansiranja, kreirala sam veliku potražnju, dala mojoj publici ono što joj je bilo potrebno i usput se ludo zabavila.
U današnjoj podcast epizodi, delim sa tobom svoj misaoni proces iza ovog lansiranja, kako sam učinila da to bude zabavno iskustvo i za mene i za klijentkinje i šta sam tačno radila, odnosno koja je bila moja prodajna strategija.
U ovoj epizodi pričamo o tome:
kako sam osmislila ponudu jednog dana, a lansirala je već sutradan
šta sam uradila kako bih kreirala potražnju pre nego što izbacim ponudu
kako sam čitav proces učinila zabavnim i lakim i za sebe i za klijentkinje
konkretna strategija i plan iza ovog lansiranja
ključni faktori zaslužni za uspeh ove prodajne kampanje
Povežimo se na više kanala:
- Instagram: https://www.instagram.com/katarina.j.stankovic/?hl=en
- Threads: https://www.threads.net/@katarina.j.stankovic
- TikTok: https://www.tiktok.com/@katarina.stankovic?lang=en
- Prijavi se na njuzleter: https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/o6p7t8
- Prijavi se na besplatni trening o planiranju sadržaja: https://www.subscribepage.com/d8g1o2
- Njuzleter bootcamp kurs – prijavi se na VIP listu da prva saznaš više detalja kad upis bude otvoren: https://forms.gle/CVzTWD6i69iFAq3H6