
Leto je pravi trenutak da gradiš momentum i pripremaš svoju zajednicu za jesenje lansiranje i prodaju.
Istovremeno, tokom leta većina ljudi je na odmoru, menjaju se prioriteti i navike kupaca, a i ti verovatno želiš da napuniš baterije i usporiš.
Kako onda da zagreješ svoju zajednicu za jesenje lansiranje i prodaju, a usput imaš vremena za odmor i pauzu?
O tome pričamo u današnjoj podcast, u kojoj sa tobom delim 5 praktičnih smernica kako da gradiš zajednicu i prilagodiš sadržaj i marketing jedinstvenim zahtevima tvoje publike tokom letnje sezone.
U ovoj epizodi pričamo o tome:
kako da kreiraš jednostavnu letnju marketing strategiju koja ne zahteva puno vremena za realizaciju, a radi za tebe čak i kad odmaraš
zašto je sagledavanje šire slike biznisa tokom leta jedan od odlučujućih faktora jesenje prodaje
zašto tokom leta treba da se fokusiraš na toplu publiku
usklađivanje sadržaja sa potrebama tvoje zajednice tokom leta
letnja ponuda i da li treba da je imaš
Povežimo se na više kanala:
Instagram: https://www.instagram.com/katarina.j.stankovic/?hl=en
Prijavi se na njuzleter: https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/o6p7t8
Prijavi se na besplatni trening o planiranju sadržaja: https://www.subscribepage.com/d8g1o2