fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Leto je pravi trenutak da gradiš momentum i pripremaš svoju zajednicu za jesenje lansiranje i prodaju.

Istovremeno, tokom leta većina ljudi je na odmoru, menjaju se prioriteti i navike kupaca, a i ti verovatno želiš da napuniš baterije i usporiš.

Kako onda da zagreješ svoju zajednicu za jesenje lansiranje i prodaju, a usput imaš vremena za odmor i pauzu?

O tome pričamo u današnjoj podcast, u kojoj sa tobom delim 5 praktičnih smernica kako da gradiš zajednicu i prilagodiš sadržaj i marketing jedinstvenim zahtevima tvoje publike tokom letnje sezone.

U ovoj epizodi pričamo o tome: 

  • kako da kreiraš jednostavnu letnju marketing strategiju koja ne zahteva puno vremena za realizaciju, a radi za tebe čak i kad odmaraš

  • zašto je sagledavanje šire slike biznisa tokom leta jedan od odlučujućih faktora jesenje prodaje

  • zašto tokom leta treba da se fokusiraš na toplu publiku

  • usklađivanje sadržaja sa potrebama tvoje zajednice tokom leta

  • letnja ponuda i da li treba da je imaš

Povežimo se na više kanala: